Sporto prekės: kodėl raumenų auginimui nereikia nieko daugiau, išskyrus laisvų svorių

sporto prekes

Dauguma asmenų sunkiai įsivaizduoja savo treniruotes be kasdienių treniruoklių, naudojamų sporto salėje. Kai kyla noras įsirengti savo nuosavą kampelį sportui namuose, iškyla nemažai klaustukų ties sporto prekių pasirinkimu. Jeigu atlikdavote treniruočių programas, kuriuose būdavo nemažai pratimų su treniruokliais, teks rimtai permąstyti netik jas, be ir pačio inventoriaus pasirinkimą. Žinoma, jeigu Jūsų piniginė gali „prasižioti“ plačiai ir esate numatę daug kvadratinių metrų namuose, puiku. Tačiau jeigu netik finansine prasme, bet ir aplinkos galimybėmis turite apsiriboti, teks pasukti galvą. Tačiau šis straipsnis yra būtent tam, kad tektų Jums sukti ją kuo mažiau. Taigi, pakalbėkime apie tai, ko labiausiai reikia raumenų masės auginimui (įžvalgomis dalijasi – perfectbody sporto prekių ir maisto papildų parduotuvė).

Ar kada pastebėjote, kad rimti sunkiaatlečiai dažniausiai atlieka pratimus laisvaisiais svoriais (hanteliais ir štanga)? Jeigu taip, ko gero supratote, kad tai efektyviausia. Ir tai tiesa. Vien tik treniruokliais, rimtų rezultatų nepasieksite. Progresas bus lėtas. O štai svarmenys, kaip štangos ir hanteliai įtraukia į darba ir „stabilizuojančius“ raumenis, ko pasekoje galite kelti daug sunkiau. Kuo sunkesniais svoriais atliekate pratimus, tuo greičiau progresuojate. Taigi, tai turėtų tapti Jūsų pirminiu pasirinkimu.

Treniruočių suoliukų svarba, kad galėtumėte išnaudoti svarbiausius pratimus laisvaisiais svoriais

svarmenys

Treniruočių suoliukai – nemažiau svarbi sporto prekė, kuri privalo būti kiekvieno norinčio sportuoti namuose. Norint auginti raumenis, kelių pratimų stovint nepakaks, o rizikuoti atlikti pratimus atsisėdus ant kėdės, netik pavojinga, bet ir gali būti mažiau efektyvu. Ir, bet kokiu atveju, pratimų skaičius apsiribos. Tam, kad atliktumėte visus bazinius pratimus, ypač tokius kaip pritūpimai, štangos spaudimas atsigulus ar spaudimas pečiams, privalote rinktis daugiafunkcinius treniruočių suoliukus su laikikliais ir reguliuojamu atlošu. Taip pat, atkreipkite dėmesį ir į maksimalias apkrovas. Jeigu esate pažengęs ir planuojate atlikti pratimus didesniais svoriais, svarbu išsirinkti tvritesnės konstrukcijos suoliuką. Ir pabaigai, nepamirškite įvairių kilimėlių, kaip priedų, kad nesugadintumėte grindų. Tai gali padėti sumažinti ir triukšmo lygį.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *